Kapcsolat felvétel

Szeretné felvenni velünk a kapcsolatot? Meg szeretné osztani velünk tapasztalatait? Így érhet el minket…

Írjon e-mailt

Nem talált választ a kérdésére? Tegye fel itt!

Átvételi pont

6720 Szeged, Somogyi u. 16.

Útvonaltervezés

Információk

Vásárlás menete

Webshopunkban nem csak regisztrációval rendelkező felhasználóink vásárolhatnak! A regisztrációra vonatkozó információkat ÁSZF menüpontunkban találhatja meg.
Az alábbiakban mutatjuk be, mi a teendő, ha rendelni szeretne:

  1. Regisztráció
  2. Bejelentkezés, melyet a Webshop jobb felső részén a Kosár ikon mellett talál meg. Bejelentkezéshez be kell írni az előzetesen regisztrált felhasználó nevet vagy e-mail címet és jelszót
  3. Termék kiválasztása, mely történhet a „Termékek” menüpontban való böngészéssel, vagy az oldal felső részén lévő „Keresés” dobozban konkrét termék beírásával. Adott termék képére vagy az „Opciók választása”-ra kattintással a termékhez fűződő részletes leírást, legfontosabb adatokat (kiszerelés, ár), jellemzőket találhatja. A mennyiség kiválasztását követően kosárba helyezhető a termék, a mennyiséget a kosár melletti „+” és „-” gombok segítségével módosíthatja. Ezután egy rövid üzenet jelenik meg, mely arról tájékoztat, hogy a termék a kosárba került. Újabb termék kiválasztásához ismételje meg az előzőekben leírtakat, továbblépéshez kattints a „Kosár” ikonra.
  4. Az új oldalon még mindig van lehetőség a Kosárban lévő termékek módosítására vagy éppen törlésére. Ha mindent rendben talál, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” pontra.
  5. A következő oldalon megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, amely alapértelmezésben a regisztrációd során megadottakat fogja tartalmazni. Kiválaszthatja továbbá a kívánt fizetési és szállítási/átvételi módot.
  6. A megrendelés jóváhagyása előtt kérjük ellenőrized adatait, esetleges megjegyzést a „Megjegyzés” rovatba írhat be. Az ÁSZF elfogadása után kattintson a „Megrendelés elküldése” ikonra.

A következőkben egy e-mailt fog kapni az oldalon leadott megrendeléséről, melyben megtalálja a rendelés főbb paramétereit.

Jó vásárlást kívánunk!
medihoneyhu

Vásárlói tájékoztató

Vásárlás:

A Vásárlóként a honlapunkon feltüntetett áruk közül rendelhet egyszerre akár több terméket is.
A vásárlás lebonyolításához „Vásárlás menete” menüpontunkban talál útmutatót.
A szerződés tárgyának, az árunak a jellemző tulajdonságai az áru adatlapján találhatók. Az ismertetők esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként csak illusztrációk.
A termékek mellett feltüntetett árak bruttó darabárak, melyek a házhozszállítás költségét nem tartalmazzák.
A kiválasztott áruk házhozszállításához futárszolgálat közreműködését vesszük igénybe. A termék házhozszállításának költségéről az alábbiakban tájékozódhat.

SZÁLLÍTÁS ÉS KÉZBESÍTÉS

GLS futárszolgálat (háztól-házig szolgáltatás):
A GLS futárszolgálat munkatársa a rendelésben megadott címre kézbesíti a csomagot munkanapokon 8.00 – 17.00 között. Ingyenes másodszori kézbesítési kísérlettel, ha a címzettet nem sikerül elérnie.

GLS CsomagPont:
270 településen több mint 650 átvevőhely!
Megrendelése a kiválasztott GLS CsomagPontba kerül kiszállításra, ahol 24 órán belül átveheti a megrendelését. A GLS SMS-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles.
Csomagpontok listája: https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses.

FOXPOST automatából – automatába:
Megrendelése a kiválasztott FOXPOST automatába kerül kiszállításra, ahol akár már 48-72 órán belül átveheti megrendelését. Ha megrendelése az átvételi helyre megérkezett, értesítő sms-t fog kapni. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. Az sms tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, de kizárólag bankkártyával!

Átvételi helyek listája: https://foxpost.hu/csomagautomatak

A megrendelt termék feladása a rendelés vételárának előzetes kiegyenlítése esetén történik meg, kivéve az utánvétes fizetésnél. Átutalási határidő: e-mail értesítés alapján. Amennyiben az összeg átutalása a megadott határidőig nem történik meg, úgy tekintjük, hogy a szerződéstől eláll.
A megrendelt termék a vételár megfizetését követő 2 munkanapon belül kerül átadásra a futárnak. A hibásan megadott szállítási címből eredő késedelemért felelősséget nem vállalunk, továbbá a hibásan megadott címből eredő kárt a Vásárló köteles megtéríteni.
Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésünkre vagy 2 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, úgy haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot Önnel a regisztráció során megadott e-mail címen vagy telefonszámon annak érdekében, hogy megfelelő helyettesítő terméket kínáljunk fel, illetve más teljesítési határidőt ajánlhassunk fel.
A termékről és a futárszolgálat esetleges igénybevételéről a számla a csomagban található.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

GLS háztól-házig: 1.890,- /csomag
GLS csomagpont vagy automata: 1.190,- /csomag
FOXPOST automata: 1.190,- /csomag
Az értékhatárba nem tartozik bele a szállítási költség!
Utánvétkezelés: 499,- /csomag

Amennyiben rendelése a futárszolgálatnak átadásra került, egy értesítő e-mailt fog kapni, melyben jelezzük ezt. Ez az üzenet tartalmazni fogja a csomagszámot, a fizetendő végösszeget, amennyiben utánvéttel kérte a kiszállítást.
A csomagszámot a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon beírva pontosan tud informálódni, mikor is kapja meg a csomagot.

FIZETÉS

A medihoney webshop oldalán az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

Utánvétel: a termék árát és az esetleges szállítási költséget a futárnak kell készpénzben kifizetned. Kérjük az összeg pontos kikészítését, mert nem mindegyik futár rendelkezik megfelelő mennyiségű váltópénzzel.
Előre utalás: ebben az esetben a termék árát és az esetleges szállítási költséget átutalással egyenlítheti ki. Fontos, hogy csak azután utaljon pénzt, miután elküldtük az utaláshoz szükséges adatokat, számlaszámot!
Online bankkártyával: online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

 

Hogyan tudok Barionnal fizetni egy webshopban?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy Barion egyenlegedről fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! A fizetéshez használhatod: Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve országonként eltérő módon Amex vagy Diners/Discover bankkártyádat. Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választod a biztonságos Barion fizetési oldalra jutsz. Ezután ellenőrizd le a vásárlás részleteit (pl. hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat fogsz megvásárolni, rendben van-e az ár). Ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés. Ha már van Barion tárcád, az e-mail címed és jelszavad segítségével be tudsz lépni, és bankkártyáid egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegedről fizethetsz. Ha még nincs Barion tárcád, akkor bankkártyád adatainak megadásával tudsz fizetni.

Nem sikerül a fizetés bankkártyával, mert a rendszer elutasítja a bankkártyámat?
Amennyiben fizetés közben „A megadott kártyát a rendszer visszautasította” hibaüzenetet kapsz, abban az esetben a tranzakciót a bankkártyarendszer visszautasítja valamilyen indok miatt. Ilyenkor elsősorban nézd át a beírt adatokat, tehát, hogy a kártya száma, lejárati dátuma és CVC kódja stimmel-e. Amennyiben nem találtál bennük hibát, abban az esetben a saját kártyakibocsátó bankod tudja neked megmondani az elutasítás okát, ezért ilyen esetben kérjük, fordulj a bankkártyát kibocsátó pénzintézethez. Javasoljuk, hogy konkrétan az adott tranzakcióra kérdezz rá, pontos összeget és dátumot megadva, így meg tudják mondani az elutasítás okát. Amennyiben más hibaüzenet jelenik meg az oldalon és a fizetésed sikertelen lesz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
 
Elállási nyilatkozat

OTC Medical Kft.
6723 Szeged, Gál u. 15. I/2.

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

1.: ……………………………………………………………………………………..

2.: ……………………………………………………………………………………..

3.: ……………………………………………………………………………………..

4.: ……………………………………………………………………………………..

5.: ……………………………………………………………………………………..

6.: ……………………………………………………………………………………..

7.: ……………………………………………………………………………………..

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ……………………………

A vásárló neve: ………………………………………………………………….

A vásárló címe: ………………………………………………………………….

A vásárló bankszámlaszáma: …………………………………………………

A vásárló aláírása: …………………………………………..

Kelt:

Brossúrák, szórólapok

Töltse le szakmai anyagainkat, hogy korrekt tájékoztatást nyújtson betegeinek, vásárlóinak.